ConnectedMoms.com Ticker
ConnectedMoms.com Ticker

Monday, December 14, 2009

Customized Felt Tshirt Giveaway

Contest lagi.....tetiba rasa ramainya manusia baik + pemurah di dunia ni....hehehe. rajin betul nak bg hadiah kat orang.

  • Jom kita check apa kata puan penganjur contest..... TINIHANI:

Tak lama lagi saya nak lancarkan produk terbaru dari kedai saya. Customized Felt Tshirt. Berwarna-warni, anda boleh pilih design untuk dihasilkan diatas tshirt anda. Sebelum pembukaan secara rasmi. Saya nak buat giveaway sebagai cara promosi awal.

Bukan satu tshirt tapi 4 tshirt akan diberi kepada 4 orang yang bertuah (sorang satu lah eh heheh). Tak kisah la untuk saiz apa pon. Kalau dah menang cabutan bertuah tu anda boleh request nak buat design apa.
Syarat-syarat untuk memasuki dan memenangi giveaway ini adalah (senang aje..):

1. Buat satu entry khas di blog anda untuk Customized Felt Tshirt Giveaway. Nyatakan juga design/perkataan yang anda ingin lihat diatas tshirt anda.
2. Tinggalkan komen anda bersama link entry yang telah anda buat berserta email diruangan komen
3. Tarikh tutup penyertaan adalah pada 15 Disember 2009 jam 12.30tengah hari.


contoh komen: TiniHani nak joint.. saya nak word:FAMILY pic:LOVE

Itu aje... Pemenang akan dipilih oleh juri yang dilantik khas nanti.

  • OK....bicara saya :

UMMI DAH LAMA IMPIKAN BAJU AMEEN YANG TERTULIS :

"AL-AMEEN JUNDULLAH"
+
ada gambar 2,3 bintang


itu saja sis Tini Hani-semoga bisnes bertambah maju,insyaALLAH-


0 comments:

Post a Comment