Friday, October 1, 2010

MEREKA BERDUA





Monday, August 16, 2010

NAK IKAT MACAM ABI...


Anak sulung ummi....lepas mandi sebelum ke rumah mak pengasuh - minta ikat tuala dan pakai baju putih macam abi..... baju putih ni baju baru di butik ummi -
http://www.kh-goodboygoodgirl.blogspot.com/

Wednesday, June 9, 2010

NGERI! CEDERA PARAH! TERCABUT SEBELAH KAKI!!

Nasiblah ultraman....dah jumpa buku dengan ruas. Ameenlah lagi terrer. Lampu pun asyik nyala dah, tanda nazak dah tu....


Mengimbangi tahap "ternganganya" Abe Long bila tengok ultraman lawan raksasa plastik tu, ummi selalu cakap Saidina Hamzah lagi terrer. Lagi ternganga Abe Long tak paham apa ummi cakap. Tak pe, uumi akan terus bercakap, bercerita tentang pahlawan2 Islam agar sampai masa Abe Long akan faham sendiri.


kaki satu lagi adik Iman makan...hah hah

masa mula2 beli, terpegun Abe Long...
7hinggit je...hehehe

IMAN DAH 5 BULAN...





Gigi pun dah ada...


.sayang adik Iman, kata abe long Ameen.

Friday, May 7, 2010

INI BARU ANAK ABI......


HAH!!! NI BARU ANAK ABI.... BUTANG BAJU SENGET
HASIL TANGAN ABI KESAYANGAN UMMI, ABE LONG AMEEN & ADIK IMAN...ADUHAI...

MUKA GARANG TU...ANAK UMMI!



>>kak maryam,akak kenal ke baju saper ni...hehe!<<

Thursday, April 8, 2010

CIK DA...IMAN BUKAK MATA PUN CUN JUGAK...HEH HEH

teringat sms cik da..."gambar masa tido sokmo...bagi ubat tido ka? ke masa tido jah comey??hah hah"
cik E kata gambar iman yang ni macam mc donald
huh! kejam sungguh=)

sepet & rambut mencacak pun tak pelah iman kan....


note: bukan tangan ummi...heh heh
gambar acik-acik kat sekolah ummi yang cun melecun+baik hati


pesan abi+ummi : besar nanti jadi anak solehah sayang....

Tuesday, April 6, 2010

IMAN NURUL'ATIFAH = 3 BULAN UDAH....

Anak abi, anak ummi
bila besar nanti
jaga dirimu
jaga dirimu agar MENJADI HAMBA ALLAH YANG TAAT
jaga dirimu agar SELALU MENCINTAI RASULULLAH